dinsdag 26 maart 2013

Gebedskaartjes: 31 Gebeden voor mijn kinderen

Als vervolg op de gebedskaartjes met 31 gebeden voor mijn echtgenoot, leek het me mooi om dezelfde soort kaartjes te maken, maar dan met 31 gebeden voor mijn kinderen. Gelukkig kon ik hierbij {met toestemming} grotendeels gebruik maken van de vertaling die Marjolein al had gedaan vanaf www.reviveourhearts.com.


De afgelopen tijd heb ik meermalen ervaren dat de gebedskaartjes voor mij persoonlijk tot zegen waren. Regelmatig was het gebedskaartje wat die dag 'aan de beurt' was, ook toepasselijk op datgene waar ik me juist zorgen om liep te maken. Wat is het dan heerlijk om je zorgen bij Hem te mogen brengen. Hij die alles al weet!

Hoe vaak maken we ons zorgen om onze kinderen? Afgelopen zondag hoorde ik bij ons in de gemeente: "Waarom zouden we ons zorgen maken, als we ook zouden kunnen bidden?"

Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God; en de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten bewaken in Christus Jezus. {Fil. 4: 6,7}

Het is mijn oprechte verlangen dat we onze kinderen zullen omringen met gebeden en dat we de kracht van het gebed mogen ervaren! Zijn zegen toegebeden.

Om de kaartjes te printen, klik hier.

In Hem verbonden,



8 opmerkingen:

  1. mooi! Heb die voor m'n man ook, dus deze gaan we ook uitprinten ;) Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Mirjam. Ik heb die voor mijn man inderdaad ook. Deze zijn ook weer erg mooi. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel! Fijn dat jullie ze ook gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel. Deze wil ik erg graag gebruiken. Ik ga ze dus uiprinten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn! Ik heb net je blog bekeken. Heb je nog tips voor me? ;-)

      Verwijderen
  5. Geweldig mooi, die kaartjes. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirjam,

    Mag ik deze kaartjes voor mijn eigen blog gebruiken? :)

    Groetjes,
    Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rosanne,

      Stuur me anders even een mailtje. Je mag het nu niet zomaar gebruiken, maar als ik wat meer van je hoor misschien wel ;).

      Groetjes,
      Mirjam
      baanmirjam@gmail.com

      Verwijderen

Reacties worden erg gewaardeerd!